Papierowe banderole pewnie trzymają tekturowe tacki na skrzydła od Allard Emballages razem z jabłkami tam, gdzie ich miejsce. Banderole przejmują również rolę nośników reklamy i informacji. Nowe rozwiązanie opakowaniowe jest korzystne dla środowiska, konsumentów oraz, dzięki automatyzacji, dla wydajności w Perlim Meylim L'Alliance.
Joanka słynie na BioBazarze z jabłek. Jej stylowe stoisko ze starą wagą pamiętającą czasy PRL, pięknymi butelkami z sokiem jabłkowym i skrzynkami jabłek przyciąga klientów w pierwszej hali. Zawsze podkreśla, że pracuje z nią cała rodzina, a na BioBazarze można ją zobaczyć w towarzystwie taty i kuzynki Kasi.
Polacy coraz częściej szukają w sklepach żywności naturalnej, a przede wszystkim – smacznej i taniej. Z pomocą przychodzi im Biedronka z szeroką ofertą produktów marki własnej goBIO. Klienci sieci znają już borówki, marchew, cebulę, ziemniaki czy pieczarki z tej serii. Teraz goBIO w Biedronce rozszerza się o sezonowe polskie jabłka.
Moda na bycie EKO zapanowała już na dobre. W zalewie przetworzonej i zawierającej „chemię” żywności nic dziwnego, że ta naturalna zyskuje coraz więcej zwolenników. Producenci kuszą konsumentów stosując na opakowaniach obiecujące skróty: EKO lub BIO. Czy naprawdę warto sięgać po takie wyroby i jak czytać etykiety, aby nie dać się nabrać?
Ekoj.pl to E sklep bez E dodatków. Zdrowe zakupy z dostawą do domu Sklep w swojej ofercie posiada m.in. polskie, ekologiczne jabłka, które zamówić z dostawą do domu mogą mieszkańcy Poznania i prawie całego powiatu poznańskiego.
„Skąd się biorą produkty ekologiczne” to nowy, ogólnopolski program edukacyjny dla przedszkoli opracowany wspólnie z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi. W tym roku przeprowadzana zostanie pilotażowa edycja. Okres przedszkolny jest niezmiernie ważnym etapem kształtowania się postaw determinujących aktualne i przyszłe zachowania dotyczące zdrowia.
Carrefour Polska startuje z nową odsłoną kampanii Act For Food. Tym razem sieć promuje produkty ekologiczne z gwarancją najniższej ceny prezentując nowy, dziewiąty już konkret „BIO na zdrowie”. Kampania koncentruje się na działaniach edukacyjnych dla klientów oraz współpracy z influencerami, a także ekspertem merytorycznym kampanii – prof. dr hab. Ewą Rembiałkowską,...
Jesienią 2018 roku IMAS International przeprowadził kolejne badanie dotyczące żywności ekologicznej. Na podstawie uzyskanych danych przeprowadzona została segmentacja konsumentów uwzględniająca postawy wobec BIO żywności. Z przeprowadzonych analiz wynika, że rynek można podzielić na cztery segmenty klientów: Ekoentuzjastów, Ekosceptyków, Wrażliwych cenowo oraz Prorolniczych.
Najnowsze komentarze